2015. április 24., péntek

14.fejezet

- Nem úgy tűnsz mint aki annyira elakar tőlem távolodni .. - suttogta a fülembe amitől kirázott a hideg és a derekamnál fogva átkarolt. Már megint kezdi...
- Nem dőlök be neked többet Harry . -mondtam és eltoltam magamtól amennyire csak tudtam.
- Tudod jól hogy mi van amikor közelebb jössz / hozzámérsz és te ezt kurvára hogy kihasználod! - léptem el tőle és magamhoz kaptam a kajás tálakat és kivonultam a konyhából. Nincs nekem ehhez hangulatom.Még mindig kint ücsörögtek de már rég nem gitároztak , valamit nagyon beszéltek de amikor odaértem elhallgattak. Megint..
- Mi lenne ha elmondanátok és nem a hátam mögött beszélnétek ki? - kérdeztem éles hangsúllyal és leraktam az asztalra a kaját.
- Hol hagytad Harryt? - kérdezte Nina , már szólásra nyitottam a szám amikor kijött a konyhából és rácsapott a fenekemre.
- Itt vagyok..- lehuppant a kanapéra és rám mosolygott. Ez most kihívás? Hát legyen Styles ha játszani akarsz hát játszunk...Már egy óra is eltelt mire kipattant a fejecskémből valami ...
- Elmegyek fürdeni..- jelentettem ki hangosan és végighúztam a mellettem ülő Harry lábán a kezem aki egyből rám figyelt. Még utoljára hátra néztem és Harry tekintete egész fentig követett. Gyorsan összeszedtem a fürdős cuccaimat és már mentem is be a fürdőszobába. Harrynek köszönhetően nincs ajtaja és még mindig nem csináltattuk meg. A francba ezt el is felejtettem , nem baj élesebb lesz a dolog mint gondoltam...Gyorsan körbenéztem és még utoljára végiggondoltam a tervemet. Gyorsan elkezdtem folyatni a kádba a vizet és lerángattam magamról a ruhákat , felvettem egy pánt nélküli bikinit és belenyomtam egy egész tubus habfürdőt a kádba. Lent elhalkult minden és észleltem egy ajtó csapódást , vagy a fiuk mentek el vagy mindenki. Hallottam az egyre erősödő lépteket a lépcsőn , belemásztam a kádba és csak a fejem látszódott ki , mindent hab borított pont ahogy terveztem. Reménykedtem hogy Harry jön de legmélyen azt kívántam hogy mégse ő jöjjön . A francba..na mindegy ha már elkezdtem be is fejezem.
- Elmentek.. - jött be és leült a kád szélére.
- Örülök neki és te hogy hogy még itt vagy?
- Nem akartalak itt hagyni mert tudom hogy félsz..- mondta amin meglepődtem . Jó eddig is tudtam h tud jó fej féle lenni de nem szokott törődni mások érzéseivel úgymond.
- Ez fura tőled..- mondtam ki tele őszinteséggel és agyam visszakapcsolt a tervemre. Felhúztam az egyik lábam és mikor észleltem h nem nagyon hatásos kiraktam a kád szélére épp úgy h a bikini alsóm ne látszódjon ki. Mondani akart valamit amikor felém fordult és tekintete végigsiklott a lábamon.
- Nem akarsz maradni éjszakára ? - kérdeztem a legcsábítóbb hangon amit csak tudtam és körmömmel köröket írtam le a karján. Szeme végigsiklott rajtam ( mármint amennyit látott belőlem ) elidőzött a lábamon majd elkezdett felemelkedni mire ösztönösen megfogtam a karját és elkezdtem magam felé húzni. Előre dőltem hogy kiemelkedek a vízből de a vállamnál fogva visszanyomott és hevesen rázta a fejét.
- Az előbb tisztáztad hogy nem akarsz semmit , mi lett ezzel az elméleteddel? - kérdezte amin nagyon meglepődtem.
- Meggondoltam magam ..- mondtam és kiélvezve az előnyt h felém van hajolva és nincs teljesen egyensúlyban megrántottam a karját és beesett hozzám a vízbe . Teljes erőmből röhögni kezdtem , imádom hogy akkora a kádunk hogy még 3-an is elférünk benne. Mikor láttam hogy emelkedni kezd a víz alól gyorsan felálltam és kiakartam ugrani a kádból de megfogott a csípőmnél fogva és a falnak taszított.
- Velem ne játszadozz Brooklyn! - mondta erőteljesebb hangon , konkrétan levegőt sem tudtam venni amikor végignéztem rajta . A póló teljesen rá volt tapadva és a gatyája is merő víz rengeteg volt , elakartam lépni oldalra hátha találok menekülő utat de amint megmozdultam éreztem hogy kicsalódott hátul a bikini felsőm. Szorosan hozzátapadtam hogy még véletlenül se essen le.
- Harry... Könyörgöm ne mozdulj meg..- kaján vigyort vakított és ellépet tőlem , leesett a ruhaanyag és pont időben kaptam oda a kezemmel hogy semmit se lásson. Ott álltam előtte egy szál bugyiban a mellemet meg csak a kezem takarta. Kikerekedtek a szemei és elidőzött rajtam  a tekintete. Lefagytam , perces fázis késéssel elvettem a törülközőt a kád melletti szekrényről és magam köré csavarva berohantam a szobámba. Amilyen gyorsan csak tudtam levettem a vizes bikini alsóm és felkaptam magamra valami ruhát így már melegítőben és kinyúlt pólóban néztem farkasszemet Harryvel.
- Nyugi nem láttam semmit ! - kacsintott és leindult az emeletről.
- Öltözz fel valami csinibe megyünk a Redbe!- mondta és a hangok alapján bekapcsolta a tévét. Elbasztam a tervem...Na mindegy majd legközelebb csak most elég fura lesz kettesben maradni vele ezek után..

Átöltöztem ismételten , felraktam egy alap sminket a hajamat meg kivasaltam és már mentem is le. Fogalmam sincs mit akar csinálni a Redben Harry de nem ártana már elmennem nekem is arra a helyre. Ha jól számoltam a napokat Stella és Melody is dolgoznak ma , ezért mentek el , oké már leesett. Bepattantunk Skylerbe és már mentünk is a bár felé csak útközben tettünk egy baszott nagy kitérőt  amíg elmentünk Harryhez mert neki is át kellett öltöznie kb. 2 óra múlva ahogy bekanyarodtunk az utcába rendőr autókat pillantottunk meg a bár előtt . 2 zsaru néhány fiatal suhancot tuszkolt be az autóba és mire mi leparkoltunk már el is mentek. Gyors léptekkel indultam be a bárba , Nick mindenkit kizavart csak Melodyt láttam . Oda tolongtam hozzá és akkor vettem csak észre a síró Ninát.
- Mi történt? - kérdeztem egyből de akkora zsivaly volt semmit nem hallottam. Nick hiába üvöltözött az emberekkel hogy huzzanak ki a picsába mintha meg se hallotta volna. Harrynek elege lett és felállt a pultra.
- Mindenki Kussoljon már be ! Mit nem lehet érteni azon hogy huzzatok ki?! Ha nem tűnik el innen mindenki 1 percen belűl egyesével lőlek le titeket!! - megtette a hatását a fenyegetőzés , mindenki tudja hogy ha nagyon felmenne benne a pumpa még meg is csinálná . Nem kellett 2 perc és tényleg üres volt már a bár.
- Mi történt ? - kérdeztem újra mire Mel belekezdett.
- Szokásosan nagyon sokan voltak , ment a zene mi meg pörögtünk aztán Nina mondta hogy kimegy kicsit szellőztetni a fejét . Már jó 10 perce kint volt amikor sikítást hallottunk és Zayn egyből kiment , mire mi is kimentünk csak azt láttuk hogy Nina a földön kuporog és sír miközben Zayn meg leteperte azt a pár jómadarat. Aztán jöttek a zsaruk , Stella elment Zaynnel én meg próbálom kihúzni Ninából hogy mi történt de sokkot kapott és folyamatosan sír. Bár nem nehéz kitalálni hogy mit akartak vele csinálni. - leültem Nina mellé és átöleltem. Próbáltam nyugtatni , simogattam a fejét és pár kedves , lágy szó hallatán lassacskán megnyugodott.
- Jól vagy ? - kérdeztem , de hülye kérdés volt
- Azt azért nem mondanám...- mondta és szorosan átölelt.
- Látjátok! Pont ezért irattalak be titeket az önvédelmi tanfolyamra ! Minek jártok oda? Hogy Deant nézegessétek vagy mi  a franc? - tört ki Nick és folyamatosan csak felemelte a hangját és kioktatott minket.
- Nick mi lenne ha most az egyszer együtt éreznél Ninával és ahelyett hogy kioktatsz minket megnyugtatnád?- mondtam hangosabban mint akartam.  Nick meglepődött viselkedésemen , általában sosem szállok vitába vele de már elegem van. Mindig ő dönt helyettünk a legtöbb dologban , irányít minket és csak lebaszni tud minket.
- Jó rendben ebben az esetben mindenki menjen haza, Harry örülnék ha este a lányoknál aludnál , persze a kanapén! - mondta és bement az irodájába. Hazavittük Melodyt és amint hazaértem engettem egy kád forró vizet Ninának és beparancsoltam kicsit pihenni. Amíg fürdött mi lent ücsörögtünk a kanapén és tévéztünk .
- Én is ekkora faszfej vagyok mint azok a  suhancok? - kérdezte ami eléggé meglepett. Elgondolkodtam a válaszon.
- Nem , te teljesen máshogyan vagy faszfej..- mondtam amin el is röhögtük magunkat.
- Megakarok változni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése