2015. április 10., péntek

13.fejezet

Kész , végem van . Kikészültem. Nem merek végig menni az utcán úgy hogy ne nézzek folyamatosan mögém , vagy ne görcsöljek rá az emberekre. Sidneyről azt sem tudom hogy él e és Harry is eltűnt a napokban . 3 napja beszéltem vele utoljára , 4 napja hogy történt ez a cirkusz és még mindig nem tudok megnyugodni. A csajokkal járunk arra az önvédelmes cuccra ami igazából nem is akkora baromság mint hittem , sőt még hasznos is lehet. Főleg akkor ha egy kibaszott jó pasi tartja az órákat akivel ma mellesleg randim van. Vagy nem is randi csak egy egyszerű mozizás..na jó de..ez randi. Végre egy normális pasi akivel még el is szándékozom menni valahova és kitudja..lehet hogy komoly lesz a dolog. Muszáj szereznem valami pasit hogy ne állandóan Harryn rágódjak. E-le-gem van be-lő-le!! És muszáj egy kicsit kiszabadulnom ebből a házból és egy kicsit kikapcsolni. Nagyon sokat álltam a szekrény előtt azon tanakodva hogy mit vegyek fel. Nem akartam túlöltözni hiszem csak moziba megyünk de melegítőben sem szándékozom elmenni. Kint esett az eső (megint vagy még mindig fogalmam sincs) így olyan cucc kéne ami nem ázik át , tény hogy kocsival jön elém de kitudja lehet hogy hazafelé sétálnom kell.. Nina csörtetett be az ajtón hogy jó lenne ha elkészülődnék mert már csak 10 percem van. Bakker nem is gondoltam hogy így elment az idő. Elővettem pár alkalmasnak vélt ruhadarabot és berohantam a fürdőbe. Megcsináltam a sminkem miközben Nina kivasalta a hajamat.
 Még gyorsan vetettem egy pillantást a tükörbe miközben már dudáltak.
- Csak okosan ! - szólt utánam Nina és rám kacsintott.  felnevettem és búcsúzóul intettem neki.Még utoljára megigazítottam a hajam és kinyitottam az ajtót. Kifutottam az utcára és egy pillanat alatt már a kocsiban voltam. Utálom az esőt...
- Hülye eső! - elnevette magát és beletaposott a gázba. Ez Dean Mayer , maga a macsó szívtipró szerepében aki mellesleg 24 éves .
Megvettük a jegyeket a filmre (helyesbítek ő megvette én meg mentem nasiért). Még fél óránk volt a filmig ( valami vígjáték féleség , elvileg jó , majd meglátjuk) , leültünk a büfében és kifaggattuk egymást . Igazából tök normális élete van . van egy nővére , szülei , kutyája meg minden.
- És miért kezdtél el önvédelmet tanítani a nőknek? - ezt már régóta megakartam tőle kérdezni , erre voltam a legjobban kíváncsi.
- Gyermekkorom óta elítélem azokat az embereket akik kezet emelnek egy nőre. Sajnos nem tudom kiirtani az összes görényt így inkább titeket nőket tanítalak meg arra hogy egy részben védjétek meg magatokat , másrészt meg verjétek agyon azokat a faszkalapokat. Eddig egy nőt sem érte semmilyen testi bántalmazás miután megtanult tőlem mindent. - kielégültem ezzel a válasszal és jött az amit én életem összes randiján legszívesebben elhalasztanám vagy kitörölném , az én részemet amikor nekem kell mesélnem magamról.
- Hát...a szüleim balesetben meghaltak , van egy nővérem akivel Londonban élünk a baleset óta és apa legjobb barátja lett úgymond a pót apánk és ő gondoskodik rólunk. Mármint amennyire gondoskodni kell két 20 éves lányról. Nincs kutyám sem semmilyen háziállatom , vannak barátaim , szeretek gitározni és énekelni és úgy kb.ennyi..- és van egy őrző védő punk srác akit szeretek / szerettem . De ezt inkább nem mondom... Beültünk a filmre és őszintén megmondva szar volt , a film az volt de úgy összességében a randi jó volt. Csak ...nem is tudom jobb lesz ha vissza passzolom Melodynak vagy Stellának Deant. Jó fej , jól néz ki meg minden de nem...túl jó élete van ahhoz ahhoz hogy belekeverjem az enyémbe. Udvariasan kinyitotta előttem az ajtót és beültem a kocsiba.
- Na milyen volt a film? - kérdezte , ráemeltem a tekintetem és szerintem levágta a dolgot
- Ennyire rossz volt?
- Hát..öö...ja..de csak a film..- küldtem neki egy bíztató mosolyt mire ő is elmosolyodott és hazaindultunk.Útközben még megbeszéltük a film legrosszabb részeit meg úgy minden hülyeségről beszéltünk. Leparkolt a ház elé és leállította a motort.
- Bejössz? - kérdezte mire csak a fejét ingatta.
- Bocs de holnap dolgoznom kell ami korán kelést jelent , ha nem gond akkor majd legközelebb.
- Akkor majd legközelebb . - mondtam és 2 puszi után kiszálltam a kocsiból. Akkor esett csak le hogy mit mondtam , legközelebb.  Nem baj , kezelni fogom a helyzetet és mindenképpen úgy alakítok mindent hogy Harry és Dean soha a büdös életbe ne találkozzanak. Kikotortam a táskámból a kulcsot és benyitottam. Nina a kanapén ült Stellával és Melodyval , mindegyik rám kapta a tekintetét aztán elhallgattak. Tuti rólam beszéltek. Levettem a bakancsomat és beültem közéjük , egyből a randiról kezdtek kérdezgetni és rám vetették magukat mint a hiénák. Mind a hárman azok , gonosz hiénák , gonosz szőke hiénák.
- Túl normális..- mondtam ki az igazi véleményemet
- Létezik olyan? - kérdezte Stella miközben valami elfogadható műsort keresett a tévében.
- Brooklynnak Harrynél kezdődnek a pasik és Harrynél fejeződnek is be ..- mondta Mel mire nekidobtam egy dísz párnát és érvelni kezdtem.
- Ez nem igaz! Most is egy másik pasival voltam randin! És egy csomó pasival szoktam beszélgetni Harryn kívül. - mind a hárman egyszerre néztek rám és azok a tekintetek a lelkemig hatoltak. Kész , vége , győztek.
- Dean a legaranyosabb , legudvariasabb srác a világon aki még jól is néz ki és tök jó élete van. Én csak elrontanám az övét az enyémmel.
- Ez igaz .- mondta ki őszintén Mel és egymásra néztek Stellával és egyszerre mondták hogy stopp. vagy ötször eljátszották mire végre Stella előbb "lestoppolta" Deant.
- De azt mondta hogy legközelebb bejön..- mondtam de senki nem figyelt rám. Most hogy Deannek megemlítettem a gitározást kedvem támadt pengetni egy kicsit. Felszaladtam a gitáromért és visszamentem a csajokhoz. Behangoltam és elkezdtem játszani a kedvenc dalomat majd a csajok kedvenceit is. Énekelni nem állt szándékomban így Stella rákezdett és huhh... naggyon durva milyen jól énekel.. A tök jó pillanatainkat ajtócsapódás és hangos röhögés zavarta meg. Persze...míly meglepő és milyen jó pillanatban.
- Szirének énekelnek vagy mi a franc? - jött be Zayn és kivette a kezemből a gitárt.
- Nem tudom de elég nyálas itt a hangulat , felkéne pörgetni...- mondta Harry majd leült mellénk a kanapéra. Zayn játszani kezdett a gitáromon és Stella egyből kapcsolt. Ismerte a dallamot , a szöveget mindent. Ennyire le lennék maradva?? Eskü nem tudom mi ez...Mindenki tök jól elvolt és tök jól érezték magukat én meg csak ültem és bámultam Zaynt miközben gitározik , ez a srác is eszméletlen jól néz ki. Csak egy igazi tapló.Fogtam magam és inkább kimentem a konyhába és elővettem sok sok chipset meg sok sok csokit meg pattogtattam kukoricát. Nem kellett 1 perc és már valaki utánam jött , reméltem hogy valamelyik lány az de nem..
- Mivan veled? Olyan vagy mint valami hulla...
- Kösz az együtt érzést , csak fáradt vagyok ..ennyi...- mondtam és tovább kerestem a tálat a kukoricának.
- Nekem nem tudsz hazudni...mond már el mi a bajod! - becsaptam a szekrény ajtót és felé fordultam
- Harry szerinted mi a bajom?! Már nem bírom idegekkel érted?! Az hogy nem merek végigmenni az utcán egyedül sőt még más társaságában is félek az nem normális! Gyomor görcsöm van minden nap! Lehet hogy téged nem izgat az hogy megakartak ölni de engem igen! Aztán meg jöttél azzal a dumával hogy én is célpont lettem és ez mellett még ott van Sidney is meg Dean is!
- Ki az a Dean?! - kérdezte , amin még jobban felhúztam magam
- Komolyan ezen akadsz fennt?! Hogy ki az a Dean?
- Nem ! Vagyis igen! De bakker Brook!! Én nem akartam hogy ebbe belekeveredj , nem akartam hogy neked is ilyen szar legyen az életed az ilyen dolgoktól..
- De mégis belekeveredtem! - leültem a székre és ittam egy kortyot. Megfogta a kezem és magához húzott.
- Brook nézz a szemembe..- felnéztem és tekintetünk összeforrt
- Ígérem hogy amíg élek semmi de tényleg semmi bajod nem lesz , megvédelek mindentől...
- Magadtól nem tudsz megvédeni Harry....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése