2015. április 6., hétfő

12.fejezet

Már órák óta sírok de még csak most jutottam el arra a pontra hogy abbatudtam hagyni. Nina még mindig mellettem ült és kitartóan kérdezgetett de nem válaszoltam.
- Brook az isten szerelméért már!! Mi a szar történt veletek? - ránéztem , még sosem hallottam Ninától ilyen hangnemet , meglepődtem indulatosságán . Felkuporodtunk a kanapéra és az egészet elmeséltem , hogy milyen jól indult minden és milyen szarul fejeződött be. A csajt lesokkolták a hallottak és percekig csak néma csendben ültünk egymás mellett.
- Most mi lesz? - nagyon jó kérdés...
- Fogalmam sincs Nina de eszem ágában sincs kimenni a házból vagy Harry közelébe menni.- felmentem és beálltam a zuhany alá , minnél gyorsabban leakartam mosni magamról a piszkot és az emlékeket. Egyre többet gondolkoztam azon hogy mi lesz ezután , bujkálnom kell örök életemben? Mi az hogy én is célpont lettem? Rettegésben kell élnem? Akárhányszor meghallottam valamilyen zajt a szívem kiakart ugrani a helyéről. Nem tudtam eltölteni 2 percet nyugodtan. Megszárítottam a hajam és belebújtam a pizsimbe.


Nina nem volt az emeleten , lassan lesétáltam a lépcsőn de  lent sem találtam . Éreztem hogy testemen eluralkodik a pánik , nem akarok egyedül lenni...Hangokat hallottam a bejárati ajtó felől , láttam hogy mozog a kilincs és akkor végem volt. Hatalmasat sikítottam és szememet újra elöntötték a könnyek , az ajtón nem jött be senki , a keresett személy meg a fürdőből rohant ki.
- Mi történt? - lerohant hozzám és felrángatott a földről. Még mindig az ajtót néztem de semmi.
- Hol voltál? - kapaszkodtam kétségbeesetten Ninába .
- A fürdőben , de mit láttál? vagy mi ijesztett meg?
- Kerestelek mindenhol de sehol sem voltál , aztán lejöttem és hangokat hallottam és láttam hogy mozog a kilincs. - aggodó tekintettel fürkészett aztán megindult az ajtó felé.
- Nina ne! - óvatosan kinyitotta az ajtót és tényleg nem volt ott semmi.
- Brooklyn meg kell hogy nyugodj , még mindig a történtek hatása alatt állsz. Itt nem fog senki sem bántani és biztonságban vagy , bezárjuk az ajtót és nem fog senki bejönni , jó? - lassan bólintottam és mind a ketten felmentünk a szobámba. Ninának mondani sem kellett mellém kuporodott és betakart minket. Próbáltam lehunyni a szemem , de minden egyes pillanatban kipattantak. Már kezdem érteni miért óv mindenki Harrytől... Reggel finom illatok csapták meg az orromat és kényszerítettek hogy menjek le a konyhába. Nina megint a konyhában ténykedett , lehet hogy ez az új hobbija... Leültem az asztalhoz és magamba borítottam a fél bögre kávét.
- Hé az az enyém volt!
- Bocs! De muszáj volt. - éjjel szinte egy szemhunyásnyit sem aludtam már kezdett világosodni amikor egy kicsit letudtam hunyni a szemem.
- Hogy vagy? - kérdezte miközben elém rakta a bundás kenyeret.
- Szarul ...- leült mellém és nagyon gondolkozott valamin. Ez a második furcsa dolog benne. Sosem gondolkozik.
- Van egy jó ötletem..-előre félek mit fog kitalálni de biztos nem fog jó kisülni belőle. Ráemeltem a tekintetem jelül hogy mondhatja.
- Áthívjuk Melodyt és Stellát és tartunk egy csajos napot.
- Nem tartom jó ötletnek..
- Nem kell sehova sem kimenned..- próbálkozott de még mindig nem adtam be a derekam.
- Előbb utóbb úgyis rájönnének a dologra de ha most elmondom nekik mindegyik a fejemhez vágja hogy megmondták és a többi....-  ismerős motorzúgás csapta meg a fülemet és Ninára szegeztem a tekintetem aki egyből felpattant és az ajtóhoz sietett. A konyhában hallottam ahogyan üvöltenek egymással majd Harry lépett be az ajtón Ninával aki próbálta visszatartani de szerencsétlen semmit nem ér a 20 kilójával.
- Hú..te aztán szarul nézel ki..- közölte és leült mellém egy bundás kenyér kíséretében.
- Mit keresel itt?
- Csak gondoltam megnézlek hogy élsz-e még.
- Ó..de kedves vagy..- mondtam és elvettem előle a tányért és mindent elpakoltam.
- Most hogy látod hogy egyben vagyok akár el is mehetnél..  -közöltem vele és kinyitottam az ajtót.
- Nem fogok elmenni , azért jöttem hogy közöljem , a pasas nem halt meg az autóban , semelyik ..- felé kaptam a tekintetem és visszaülte a helyemre.
- Honnan tudod?
- Ne akard tudni , a lényeg hogy már nem kell annyira veszélyben érezned magad. De azért a helyedben éjszakánként becsuknám az ajtót , nem mintha sokat érne... - Harryt néztem de a gondolataim full máshol jártak , nem haltak meg de mégis. Ezt nem értem. Akkor az autóban nem de most már igen? Megölte őket? Vagy megölette? Sosem hittem volna hogy ilyen dolgokba keveredek. Gratulálok Brooklyn Jones! Ez kellett neked! Nem szólaltam meg csak ültünk az asztalnál majd végül Nina visszarakta a kaját és mindenki enni kezdett.
- Ha valami baj van akkor hívj , oké? - kérdezte miközben beült a kocsijába.
- Hogyan csináltattad meg Skylert ennyi idő alatt? - kérdeztem direkt elterelve a témát és végignéztem a kocsin , egy karcolás sem látszik rajta.
- Nem nagy ügy , már párszor megtörtént vele..- mondta majd a válaszomat várva még mindig nem ment el.
- Jó ..hívlak ha valami baj van ..-mondtam ki végül majd becsuktam a kocsiajtót és visszasétáltam a házba. Ha eddig szar volt a kapcsolatom Harryvel akkor most még kapcsolatnak sem lehet nevezni. Fontolgattam hogy megvalósítjuk Nina ötletét de nem tudtam leszakadni a témáról. Nem tudtam csak úgy letudni hogy mi is történt. Nem örülök neki hogy túlélték mert Harry szerint megakartak ölni de most hogy tudom hogy nem haltak meg de már nem kell aggódnom miattuk még rosszabb. Harry nem is cseszhetett volna ki velem jobban. Lehuppantam  a kanapéra Nina mellé és próbáltam elterelni a figyelmemet a tévével de nem sikerült.
- Szerinted mi történt velük?
- Mármint azokkal akik lövöldöztek rátok? - kérdezte amire bólintással válaszoltam.
- Nem tudom , ,meghaltak...vagy ...tényleg fogalmam sincs..de Harry azt mondta ne aggódj miattuk , aggódj inkább miatta..- mondta amit nem igazán értettem így inkább felmentem és felöltöztem.


Hajamat lófarokba kötöttem és Ninát magammal hurcolva elindultunk sétálni , épp kiértünk az utcából amikor Nick jött velünk szembe kocsival és lelassított mellettünk.
- Hova -hova kisasszony? Én a helyedbe nem mászkálnék az utcán! - intett és beültünk a kocsiba. 
- Megint az hitted hogy nem tudok meg semmit? - kérdezte mire megállt bennem az ütő. Addig nem szólalt meg senki amíg a házba nem értünk és le nem ültünk a kanapéra. Nick elküldte Ninát kávét csinálni nekem meg az ölembe dobott egy pisztolyt. Kipattantak a szemeim és kihajítottam az ölemből a pisztolyt.
- Ne dobd messzire! Ha így folytatod szükséged lesz rá!
- Tudsz mindent?
- Hogy ne tudnék ?! Brook már ezerszer megmondtam hogy tartsd magad távol attól a suhanctól! Erre te mit csinálsz? Majdnem megöleted magad..Hurrá..Én felelősséget vállaltam értetek! Nem érdekel hogy lassan 20 éves leszel az se érdekelne ha 40 lennél akkor sem engedném hogy veszélybe sodord magad! De ezt megcsináltad , ez ellen már nem tudunk mit csinálni.  - fel -alá járkált előttem és szinte szétrobbant az idegtől. Ebből sehogy sem tudom kimagyarázni magam , tud mindent. Felesleges rizsáznom.
- Beszéltél a nővéreddel? - ráemeltem a tekintetem és ártatlanul meredtem az ajtóra.
- Brook tudom hogy hol van ,kivel és miért. Azt hittem ennél azért jobb a kapcsolatunk de ezekszerint tévedtem..- Nina csoszogott vissza hozzánk Nick kávéjával.
- Még egy dolog ami mindkettőtöket érinti. úgy döntöttem beiratlak titeket egy önvédelmi tanfolyamra . Melody és Stella is ott lesznek , nem akarom megtudni hogy nem mentetek el! - mondta határozottan majd miután megitta a kávéját elment.
- Honnan tudott meg mindent? - kérdezte Nina
- Ő Nick , az ilyen dolgait nem köti senki orrára még az enyémre sem .  - mondtam és becsúsztattam a pisztolyt a kanapé alá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése