2015. október 27., kedd

24.fejezet

Elegem van a sírásból , elegem van mindenből. Erősnek kell lennem , ki kell bírnom ezt az egészet....
A földön kuporogtam és még mindig hallottam ahogy Harry a srácokkal kiabál. Felálltam , magamra kaptam egy pólót nadrággal és amennyire tudtam eltüntettem a sírás nyomait.
- Harry elég legyen! Szerintem felfogták már hogy mit csináltak!
- Te még véded őket ?! Majdnem elkaptak! Megint!
- Ne okold mindenért őket! Ma itthon maradhattam volna , nem volt muszáj elmennem velük , mégis elmentem. Ebben az egészben én is benne voltam nem csak ők.
- Te is ugyanannyira felelőtlen vagy mint ők! Miért én vagyok az egyetlen aki komolyan gondolja ezt az egészet?!
- Mi is komolyan gondoljuk csak szerintünk nem kéne kalitkába zárni! A felelősségről te meg inkább ne dumálj mert nem mi fetrengtünk itthon másnaposan ! - állt fel Nina a kanapéról és egyenesen a képébe mondta , Harrynél jobban már csak én lepődtem meg , pont Ninára nem számítottam ebben a pillanatban.
- Kicsicsillag nekem te ne mond meg hogy mi lenne a legjobb és én sem zárom kalitkába. Mert ha úgy lenne ahogy te mondod akkor napi 24-be itt ülne és tudtommal ez nem így van. - siklott át a másnapos dolog felett és egyre nagyobb vitát kevertek. Zayn és Melody is beszálltak a veszekedésbe , már mindenről volt szó nem csak a mai napról. Hirtelen nem tudtam kinek van igaza , részben mindenkinek. Csak álltam és néztem ahogy marják egymást de senki se tudta hogy nekem mi lenne a legjobb..még én sem.
- Mi lenne ha befejeznétek a civakodást és megkérdeznétek engem ?! - fakadtam ki mire mindenki csöndbe lett de senki nem nézett rám. Szikrákat szórtak a szemeik és ölni tudtak volna , nem akarom ezt.
- Nos Brooklyn mit szeretnél ? Én vagy ők merthogy ezek csak bajba kevernek az biztos.
- Mi az hogy ezek ? Tudod mit Brook nem kell választanod megyünk mi magunktól is. Nincs az az Isten , hogy ezzel a paraszttal maradjunk itt. Pedig csak segíteni akartunk.- fordult az ajtó felé Nina és Melodyval a háta mögött kimentek.
- Teljesen kifordulsz magadból haver , ez nem az a Harry akit ismerek...- mondta Zayn és követte a lányok példáját. Niall csak állt egy helyben és nézte Harryt , egy fejcsóválással megfordult és a többiek felé vette az irányt de az ajtóban még visszafordult.
- Egyedül kevés leszel és ezt te is tudod . - kiment.. a lakásban síri csend honolt .
- Hogy tehetted ezt ?! - kérdeztem és hirtelen felment bennem a pumpa.
- Hogy kérhetted azt hogy válasszak ?! - emeltem fel a hangom
- Brooklyn vedd már észre hogy csak bajt hoznak rád!
- Ezek a srácok embereket öltek értem! Ugyanúgy az életüket kockáztatják mint te ! Harry ők a barátaink. Ez nem rólad szól meg a szeszélyeidről hanem rólam és az életemről. Inkább megkéne nekik köszönnöd hogy itt vagyok nem pedig veszekedni és elüldözni őket. Igaza van Niallnek egyedül kevés leszel és én élni akarok.
- Pakolj , reggel indulunk tovább.- ennyi? ennyit fűz hozzá , az ajtó felé indultam ha ő nem akkor majd én átmegyek hozzájuk de hiába rángattam az ajtót az zárva volt. Most komolyan rám zárta az ajtót ?! Mit képzel magáról?!  Nem akartam ma több veszekedést így csak bezuhantam az ágyba a lehető legtávolabb Harrytől , ma volt az első éjszaka hogy még csak véletlenül sem értünk egymáshoz.

*másnap*

Sok mindent nem kellett pakolnom , szinte ki sem pakoltam a bőröndömből így csak álltam az erkélyen és néztem a vizet.

- Brook mennünk kell ..- még egy utolsó pillantást vetettem a partra és Harry után indultam. Bepakoltunk a kocsiba és elindultunk. Tegnap óta nem nagyon szólunk egymáshoz csak ha nagyon muszáj. Makacs természet vagyok és kiállok a saját véleményem mellett és rám zárta az ajtót!!! Mégis mit vár? A part mentén haladtunk , fogalmam sincs hogy hova tartunk és mennyi idő alatt érünk oda de egy biztos ..nem oda megyünk ahova én akartam.
- Harry pisilnem kell. - mondtam másfél óra kocsikázás után , már nem bírom.
- Most komolyan ?! Brooklyn ne húzd fel az agyam , 20 éves vagy bírd ki .
- Mégis mennyit kell kibírnom és kikérem magamnak még nem vagyok 20!
- A forgalmat nézve kb. 4 óra és Jacksonvillbe leszünk.
- Mennyi ?! Harry ne csessz ki velem ! - tettem keresztbe a lábam
- Bírd ki.
- Harry !! Pisilnem kell! - nyivákoltam mire csak a szemét forgatta és szerencsémre kb. 5 percet kellett várnom mire egy benzinkúthoz értünk. Szinte úgy ugrottam ki a kocsiból és rohantam ahogy tudtam , szerencsémre senki nem volt előttem de amikor megláttam a wc-t azt hittem elhányom magam.  Nagy nehezen megoldottam , kezet mostam és megkönnyebbülten mentem vissza a kocsihoz . Amikor megláttam ki áll Harry mellett földbegyökerezett a lábam és lefagytam. Hátrafordult és hatalmas mosollyal az arcán integetni kezdett. Viszonoztam a hatalmas mosolyt és futni kezdtem , neki csapódtam és átkaroltam a nyakát. A derekam köré fonta a karját és megszorított.
- Mit keresel itt? - kérdeztem és elengedtük egymást.
- Ezt én is kérdezhetném .
- Várj..ha te itt vagy akkor ő...
- Nincs velem Miamiban hagytam , még aludt amikor eljöttem . De srácok most komolyan mit kerestek errefelé? - ez a mondat elgondolkodtatott , Miamiban van Dreser embereivel együtt. A családtagom , ha engem megakarnak ölni akkor..akkor..
- Harry! Sidney a nővérem!
- Ezt eddig is tudtuk Brook. - nevette el magát Louis , Harry nem értette miről beszélek , kétségbeestem..totális zűrzavar lett a fejemben.
- A kurva életbe! - rúgta fel a mellettünk lévő kukát és bepattant a kocsiba , velem együtt.
- Srácok mondjátok már el mi folyik itt! - rántottam be Louist is a kocsiba. És full gázon indultunk vissza oda amitől a legmesszebb kéne lennünk. Míg én elmeséltem Louisnak , hogy mi történt amíg ők távol voltak addig Harry folyamatosan telefonált. Majd az enyém is csörögni kezdett és megpillantottam Sidney nevét a kijelzőn.. Itt valami nincs rendben.
- Haló? - szóltam bele félve
- Jó reggelt Brooklyn. Amint látom már elhagytad a várost , jól tetted de találtunk valakit aki annyira értékes mint te. Nem is tudom mi legyen vele....mondjuk megölöm . Mint te a fiamat. További szép napot . - nevetett gonoszul és kinyomta. A telefon kiesett a kezemből és a szívem őrült sebességgel kezdett dobogni.
- Ki volt az ? - kérdezte Louis
- Náluk van Sidney....meg..megakarják ölni - elcsuklott a hangom de visszafojtottam a sírást. Nincs több sírás.
- Mi ?! Mi a francért nem tudtok ilyenről szólni ?! Ha tudom hogy ez a szitu nem mozdulok el mellőle!
- Louis és mégis elmondanád nekem hogy hogy a francba szóljak róla ha nem lehet titeket elérni ?! - erre már nem mondott semmit csak hátradőlt , Harry lerakta a telefont és az ölembe dobta
- Zayn úton van a többiekkel , Niall és a csajok átszállnak a te kocsidba és találkozunk egy Miamitól nem messze lévő benzinkúton. Brooklyn te elmész a csajokkal és Niallel Jacksonvillbe míg mi Louissal és Zaynnel elmegyünk Sidneyért.
- Mi ?! Én is menni akarok !
- Szó sem lehet róla! Még csak az kéne hogy elkapjanak! Nincs több játék...Időben oda kell érnünk. - ez mind az én hibám. Ha nem Miamibe jövünk akkor ez az egész meg se történne . Akkor Sidney biztonságban lenne .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése