2015. október 4., vasárnap

23.fejezet

Az agyam folyamatosan kattogott , teljesen totális zűrzavar van a fejemben. Harry már órák óta elment de még mindig nem jött haza , fogalmam sincs hol lehet vagy mit csinál és ez megőrjít. Az erkélyen üldögéltem és néztem a csillagokat miközben folyamatosan Harry szavai jártak a fejemben. Nick azt mondta ne hívjam fel semmilyen esetben sem de meg kellett tőle kérdeznem , nem bírtam ki. Rövid idő után felvette.
- Megőrültél?! És ha lenyomozza a telefonodat?
- Ha megtudná csinálni nem vetted volna fel.- mondtam nyugodtan mert tudtam hogy igazam van , nem vette volna fel ha tényleg ennyire megakarnának ölni.
- Miért hívtál?
- Ó Nick! Kössz a kérdést jól vagyok , Harry is megvan az utunk eseménymentesen telt és eddig még senki nem akart megölni.
- Bocs Brook csak félek hogy valami bajod esik. Örülök hogy jól vagy de miért hívtál?
- Mennyit fizetsz Harrynek? - tértem a tárgyra
- Tessék? - hallottam hangján a meglepettséget
- Azt kérdeztem mennyit fizetsz Harrynek amiért bébicsőszködik . - mondtam kisebb gúnnyal a hangomban , soha többet nem akarom kimondani ezt a mondatot.
- Semennyit. - nem akartam elhinni amit mond , biztos csak viccel .
- Most komolyan Nick..tudnom kell .
- Komolyan mondtam ..nem fizetek neki semmit , az elején még kapott fizetést de aztán nem fogadta el. Az utóbbi időben semmit nem kapott. - az lehetetlen..önszántából jött velem? Az életét kockáztatja értem de miért? Már a pénzért biztos nem...
- Nick...- még egyszer megakartam kérdezni hogy ez biztos-e de miért hazudna?
- Igen?
- Megakarom keresni Sidneyt.
- Gondoltam hogy nem a tengerpart miatt mentetek oda . De ha rám hallgatsz nem keresed meg.
- Mi?! Miért ne?!
- Van elég gondja , nem kell ekkora tehert ráraknod. Ismered a nővéredet , tudod mennyire aggódna érted.
- De Nick! Én...én látni akarom.
- Ne legyél önző. - átgondoltam Nick mondatait és teljesen igaza van ..el kell mennünk innét. Még váltottunk pár mondatot és elköszöntük egymástól. Újra magam elé helyeztem a térképet és elgondoltam . Merre tovább? A szemem megakadt azon a bizonyos városon ahova minden ember elakar jutni , a legtöbb ember álma köztük az enyém is. Elmerültem a térkép tanulmányozásában , a merengésemből hangok zökkentettek ki amik az ajtó felől jöttek. A szívem őrült tempóban kezdett verni , utoljára amikor egyedül voltam konkrétan majdnem megöltek . Felálltam és az éjjeli szekrényről a kezembe vettem a glockot majd lassan az ajtóhoz sétáltam. A kilincset valaki mozgatni kezdte és sutyorgást hallottam hátrébb léptem és az ajtónak szegeztem a pisztolyt. Jöjjön aminek jönnie kell. Nyílt az ajtó és az illető felkapcsolta a villanyt és lassan kirajzolódott Harry és egy lány alakja. Idétlenül röhögcséltek és akkor tűnt csak fel hogy részegek.
- Jesszus ez ki?! - kérdezte a csaj fülroncsoló vékony hangon , Harry csak bámult maga elé aztán a fürdő felé kezdett rohanni.
- Ez nem fog összejönni bocs , menj el. - bicentettem az ajtó felé , először  ellenkezni akart aztán meglátta a kezemben a pisztolyt és szó nélkül elment. Becsuktam az ajtót és Harry után mentem.
- Miért most?! Harry az istenért te még soha nem ittál sörön kívül mást! Mennyit és mit? - tettem fel a kérdést és nem akartam arra gondolni mit akart azzal a lánnyal ..tervem hogy felhúzom a padlóról sikertelenségbe fulladt.
- Nem tudom...volt valami kék , meg zöld , meg fekete aztán még egy és még egy...
- És még sok..- folytattam és a szájszagából ítélve elég erős koktélokat ihatott. Az órára pillantottam , hajnali 1 ilyenkor biztos nem hívom át a srácokat. Harryből kijött minden ami lehetséges , soha nem hittem volna hogy ez egyszer meg fog történni. Leszedtem az ágyról egy párnát és egy takarót , amíg kint voltam Harry ki is dőlt a fürdőszoba padlón. Fasza....a feje alá helyeztem a párnát és rádobtam a takarót. Lekapcsoltam a villanyt és bemásztam az ágyba , fel kell készülni a holnapra. Harry másnaposan nem lesz egyszerű eset.

*  másnap*

Már korán felkeltem , nem tudtam aludni egész éjjel csak forgolódtam az ágyban. Nagyon fura volt egyedül feküdni az ágyban , Harry nélkül ..úgy hogy senki nem ölel át. Főztem egy teát és előkerestem a táskámból a legerősebb gyógyszereket. Harry pont ébredezett amikor beléptem a fürdőbe.
- Magadnál vagy Styles? - ültem le vele szembe , nagyon szarul nézett ki..
- Miért vagyok a padlón? - kérdezte és értetlenül nézett körbe , a kezébe nyomtam a gyógyszereket és a teát és segítettem neki felállni
- Soha többet nem kényszerítelek az érzelmeid kimondására.
- Az nagyon jó lenne. -morogta és pár méter után bedőlt az ágyba
- Először vagy másnapos , jobban jársz ha ágyban maradsz. - jelentettem ki és épp hogy kiléptem az előtérbe Melody rontott be.
- Na készen álltok a strandolásra? - billegett be bikiniben és utána sorban a többiek
- Nem tartom jó ötletnek hogy Harry kilépjen a szállodából.
- Miért? - kérdezte Nina és bekukucskált a szobába.
- Másnapos? - esett le Zaynnek amikor ő is benézett
- Csak egy kicsit. - mutattam az ujjammal és becsuktam az ajtót.
- Mondjuk úgy hogy többet mondott mint akart. - ültem vissza a kanapéra. A fiuk egyből értették miről beszélek . Melody addig könyörgött amíg én is felvettem a bikinimet és Harryt a szállodában hagyva lementünk a partra. Kötve hiszem hogy bármi bajom is lehetne , itt van Zayn és Niall is de a biztonság kedvéért becsúsztattam a táskámba egy glockot . A parton feloldódtam és mindent kizártam. Csak én voltam , a part és a barátaim. Egész nap a parton lógtunk és örülök hogy nem reggel indultunk tovább , hiba lett volna kihagyni a tengerpartot.











Miután kitomboltuk magunkat Nina ragaszkodott hozzá , hogy menjünk el bulizni. Először nem tartottam jó ötletnek mert bármi történhet és nekem pont kerülnöm kéne az ilyen nyilvános helyeket de addig könyörgött amíg nagy nehezen beadtam a derekam. Amilyen halkan csak tudtam bementem a szállásunkra és nagy megkönnyebbülésemre Harry eléggé kiütötte magát tegnap ahhoz hogy ma fel se keljen. Kivettem egy ruhát a bőröndömből és átmentem a csajokhoz elkészülődni hogy még véletlenül se keljen fel Harry.


Gyomorgörccsel indultam el a többiekkel a belvárosba a parti bulikat kikerülve. Cseppet sem voltam elengedett , folyamatosan a táskámban levő fegyvert fogdostam és minden hirtelen zajól megijedtem. Lehet mégse kellet volna eljönnöm. Niall észrevette mennyire feszült vagyok és aggódó szemekkel méregetett.
- Jól vagy? - lépett mellém és már ketten kullogtunk a jómadarak után
- Őszintén? Kicsit sem... - töröltem meg szoknyámban izzadt tenyeremet és követtem a szőke hajzuhatagokat egy hatalmas discoba.
- Hé nem muszáj bejönnöd..ha akarod hazakísérlek.
- Mit csináltok ti ott ketten ?! Gyertek már ! Brook ne fossál majd én megvédelek!! - kiáltott Zayn és egy puszit nyomott bicepszeire. Mély levegőt vettem és Niallt magam után húzva léptem be a hatalmas helységbe ami tele volt emberekkel. Egyből a bárpulthoz siettem , muszáj volt valamit innom hogy ellazuljak , Niall egy tapottat sem mozdult mellölem. Leültem az egyik székre a pult elé és csak folyamatosan vedeltem mint valami alkoholista , jó páran leszólítottak hogy elmennék-e velük táncolni de mindegyiket leráztam .
 - Niall nem kell őrködnöd meg leszek menj csak csajozni. - mondtam amikor már eléggé feltűnt hogy egy fekete hajú csajjal szemezget.
 - Brooklyn nem hiszem hogy..
- Menj már! - vágtam a szavába és kértem még egy kört.
- Hogy lehet az hogy egy ilyen szépség egyedül ül a pultnál? - ült le mellém egy magas , kigyúrt kopasz srác.
- Kérlek ne kezd a hülye dumádat nem vagyok senkire sem kíváncsi .
- Ugyan már egy kis ismerkedés senkinek sem árt. - csúsztatta felém kezét amitől felcsúszott az ingjének az ujja és kilátszódott az alkarján levő tetoválás. Egy kobra ami egy keresztre van csavarodva , nagyon ismerős volt nekem...
- Cole Dreser vagyok . -a név hallatán a pulzusom felgyorsult és forgott körülöttem a világ. A tüdőm összeszorult , hirtelen nem kaptam levegőt és a földre zuhantam. Akkor vettem csak észre hogy 2 emeletes a disco és föntről ijesztő pasik néznek rám akiknek ugyanolyan minta volt a karjukon. Kétség nélkül..végem van. Éreztem hogy valaki a hátam alá nyúl és felkap , kétségbeesetten kerestem a srácokat de senkit nem láttam ,  senkit aki tudná hogy talán ezek az utolsó élve töltött perceim. Amint kiértünk a helységből mintha egy burokból jöttünk volna ki és újra kaptam levegőt.
- Hé jobban vagy? - rakott le egy pár száz méternyire lévő padra , mire automatikusan a pad másik végébe csúsztam.
- Nem bántalak nyugi..- barátságos hangon szolt hozzám és elmosolyodott.
- Mi a neved? - nem tudja ki vagyok..na most legyél okos Brooklyn..
- Amy Jonshon - mondtam a legelső nevet ami eszembe jutott , ki kell találnom valamit hogy mehetnék el , csak most ne kezdjenek keresni a többiek .
- Szóval Amy..ez a rosszullét gyakori nálad? amúgy még nem láttalak errefelé , mi járatban vagy itt Miamiban?
- Nem csak a nagy tömeg meg minden...Nem idevalósi vagyok , csak egy rokonomat látogattam meg. - a szívem újra őrületes sebességgel kezdett dobogni...ha rájön hogy minden amit mondok hazugság nekem tényleg végem. A disco felé pillantottam és az ablakon keresztül megláttam a csajokat akik első ránézésre is tuti engem kerestek.
- Mi lenne ha lemennénk a partra? Ott nyugodtabban tudnánk ismerkedni. - mondtam olyan csábos hangon amilyenen csak tudtam.
- Benne vagyok.- mosolygott kajánul és felállt majd a kezét nyújtotta. Abban a pillanatban csapódott az épület ajtaja és 3-om full feketébe öltözött szekrény nagyságú pasi jött ki rajta.
- Cole ! Ö az !! - felém fordult és a nyakamnál fogva felemelt.
- Mit mondtál mi a neved? - egy lövést hallottam és a fickó elengedett , a földre zuhantam és köhögni kezdtem ,úgy éreztem a tüdőm kiszakad .
- Brooklyn fuss!- hallottam meg Niall hangját és nagy nehezen felálltam majd amilyen gyorsan csak tudtam futni kedtem .
- Büdös kurva! Valaki menjen utána !! - lekaptam a magassarkúmat a lábamról és megindultam a part fele , nem igaz , hogy találhattak meg ?! Hova kell mennem hogy ezek ne érjenek utol...hátrapillantottam  kb. 2 méter volt közöttem és az ürge között.
- Hiába futsz szivi úgyis elkaplak! - kiáltotta , gondolkozz..gondolkozz...a tekintetem a kezemben lévő magassarkúra tévedt és diadalmasan elmosolyodtam. Megfordultam és neki dobtam a cipőmet aminek a sarka pont a szemébe landolt ...íí ez fájhatott de király vagyok..felüvöltött és megállt mire én is megálltam tőle annyira messze hogy még lássam de ha elindul ne érjen utol. A combomra támaszkodva pihentem , a pasi kis idő múlva megindult de nem ért el hozzám...
- Hé Brook jól vagy? - rohant hozzám Zayn
- Fejbelötted...a rohadt élebe Zayn fejbelötted! - néztem az üldözőmre akinek a fejéből ömlött a vér és hirtelen felfordult a gyomrom , elfordultam és a gyomrom tartalma mind a útra került.
- Hozzá fogsz szokni bébi..- húzott fel a földről  és elsétáltunk az ürge mellett.
- Itt hagyjuk?
- Majd Niall elrendezi ..- egész testem remegett , nem fogom kibírni..a szállodába érve egyből a fürdőbe vettem az irányt és beleültem egy kád forró vízbe . Nem érdekelt hogy Melody az ajtó túloldalán sipítozik vagy hogy Harry ököllel az ajtót veri. Semmi sem érdekelt...
.......
- Brooklyn órák óta bent vagy , ugye nem az ereidet vagdosod vagy valami ilyesmi? - nem válaszoltam és akkor kattan a zár és kinyílt az ajtó..hülye szállodai zárak. Harry aggodalmasan nézett rám és leült a kád sélére.
- Jól vagy?
- Hogy lennék jól Harry?? Mindenhol ott vannak...nem tudok úgy kimozdulni az utcára  hogy ne lenne halálfélelmem. Ez nem normális ..és az a sok halott ember..
- Azok megérdemlik a halált velük nem szabad foglalkoznod , értetted? - lassan bólintottam , átnyújtotta a törölközőt és kisétált a fürdőből. Magam köré csavartam a puha anyagot és ahogy a hálóba értem meghallottam Harry éles hangját.
- Mégis hogy képzeltétek ezt ?! Magatoknál vagytok ?! Nem bírjátok felfogni hogy megakarják ölni ?! Ez nem játék gyerekek! Ma meghalhatott volna ha nem értek oda időben! Arról nem is beszélve hogy megöltétek Colet!! Dreser egyetlenegy fiát! Most még bosszúszomjasabb ezt aztán elintéztétek ! Jobb lenne ha hazamennétek de tényleg! Nincs szükségünk arra hogy ekkora feltűnést keltsünk , holnap estére ez a város tele lesz Dreser embereivel  és már nem lesz kímélet, nem csak öt fogják megölni hanem minket is  - Harry szavai még nagyobb félelmet keltettek bennem , miért pont az én családom? Miért? Lecsúsztam a földre és záporozni kezdtek a könnyeim.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése