2015. augusztus 3., hétfő

20.fejezet

Nem készültem fel , nem vagyok kész újra hogy elmenjek a temetőbe. Minden évben ezen a napon újra összetörök és alig vagyok képes újra összeszedni magam. Most jobban félek , mint eddig ..nincs itt Sidney . Ő volt az aki újra és újra kihúzott a sötétből de most egyedül kell megbirkóznom vele. Felvettem a szokásos ruhát amit mindig ezen a napon hordok és kifésültem rakoncátlan tincseimet.

- Mehetünk? - nyitott be Harry a szobába , utoljára megnéztem magamat a tükörben és beszálltunk a kocsiba és elindultunk Bristolba. A városba ahol 16 évig éltem. Semmi nem változott ezen a helyen amióta elköltöztem , minden ugyanott van és ugyanúgy néz ki. A temetőben egyedül voltunk aminek örültem , nem akartam senkivel találkozni és válaszolgatni a szokásos kérdésekre mint pl. a " hogy vagy? mi van veled? dolgozol? a nővéreddel mivan? " meg ilyesmi. A sírhoz érve észrevettem hogy valaki már járt itt , a mécsesekben égtek a gyertyák és virágcsokrok voltak a sír elé helyezve. Felkaptam a fejem és körülnéztem de senkit sem láttam.
- Itt volt...
- Tudom...beszéltem Louissal. - erre a mondatra összeszorult a szívem , még mindig nem akar velem beszélni. Hát Sidney....remélem már jobban vagy. Ráhelyeztem a sírra a virágot amit útközben vettem és végighúztam az ujjam a sírkőbe vésett neveken. Emlékek jöttek elő és a torkomban egyre nagyobb csomó keletkezett.
- Brooklyn mennünk kell..- Harryre emeltem a tekintetem aki a hátam mögé bámult és láthatóan feszült volt.
- Mi az ? -kérdeztem és megfordultam én is. Nick állt a temető végében egy pisztollyal a fejéhez szorítva mellette egy vele egymagas kopasz fickó és még három ilyen kaliberű pasas. A szívem kihagyott egy ütemet , kétségbeesetten néztem Harryre aki megfogta a karom és behúzott egy terebélyes fa mögé.
- Nem láttak meg..el kell innen tűnnünk.
- Nem hagyhatjuk itt Nicket! - szálltam vele vitába és előhúzott a pulcsija alól egy pisztolyt és a kezembe nyomta.
- Remélem Zayn megtanított normálisan lőni mert most szükséged lesz rá.
- Kik ezek? - kérdeztem és óvatosan kinéztem a fa mögül.
- Gondolom az ember akinek Nick pénzzel tartozik..Ezek szerint nem volt neki elég az amit kapott.
- Megfogják ölni?- kérdeztem kicsit hangosabban mire Harry befogta a számat. Az emberek elindultak a mi irányunkba és valamit beszéltek de nem hallottuk tisztán. Megálltak a szüleim sírja előtt és Nicket a földre taszították. A szívem őrült módra kezdett dobogni és úgy éreztem bárcsak én haltam volna meg a szüleim helyett.
- A következő fog történni rohansz a kocsihoz ahogy csak tudsz én meg valahogy megmentem Nicket.
- Vigyázz magadra ! -  egyszerre indultunk el Harryvel. Úgy rohantam ahogy csak tudtam , menekültem az emberek elől , a lövések zajától és reménykedtem hogy élve fogom viszont látni Nicket és Harryt. Már majdnem elértem a kaput amikor egy mamut nagyságú fickó elém állt.
- Hova  hova cicám? - egy undorító mosolyt villantott és megindult felém. Araszolni kezdtem hátra és felemeltem a fegyverem.
- Ugyan már mindenki tudja hogy nem fogsz lelőni.
- Ne gyere közelebb - mondtam mikor már egy méterre volt tőlem.
- Eljátszadoznék veled de a főnököm azt parancsolta hogy öljelek meg. Kár érted.- mondta és lelőni készült de én gyorsabb voltam és eltaláltam a lábát amitől a földre zuhant. Az egész testem remegett és az ájulás szélén álltam de erőt vettem magamon és a kocsihoz indultam de elkapta a bokámat amitől a földre zuhantam.
- Megfogsz halni mint a családod többi tagja. - magához húzott a földön , teljes erőmből rugdostam és ütöttem de mintha meg se érezte volna. Szart sem érnek az önvédelmi cuccok ebben a helyzetben amit Dean tanított. Már folytak a könnyeim , erősen megragadta a derekamat , a fájdalomtól felsikoltottam és amint olyan közel voltam hozzá megragadta a nyakamat. A levegő elfogyott a tüdőmből és akárhogyan próbálkoztam eredménytelen volt. A kín ahogy levegő után kapkodtam elviselhetetlen volt  , nem volt más választásom megfogtam a pisztolyom és a mellkasához szorítottam mire kitágultak a szemei és elsütöttem a fegyvert. Teste rám esett és végre kaptam levegőt , letaszítottam magamról félholt testét és arrébb gurultam , zokogtam a ruhám véres lett és megöltem egy embert. Összegörnyedtem és nem bírtam abba hagyni a zokogást a testemet pánik és félelem uralta.
- Meg fog ölni mint a szüleidet. - erre a mondatra felfigyeltem és a pasi felé fordultam és odakúsztam hozzá.
- Mit mondtál? - kérdeztem de már nem válaszolt. Még jobban zokogni  kezdtem és nem bírtam felfogni hogy ez történik velem. Harryt és Nicket láttam rohanni felém , Harry a karjaiba kapott és beültetett a hátsó ülésre és beletaposott a gázba. Még hallottam ahogy lőnek ránk de mintha csak képzelődtem volna. Csak zokogtam és nem reagáltam semmire . Nem értettem semmit , amit a pasi mondott ...miért velem történik ez? 1 teljes óra kellett mire megnyugodtam és felbírtam ülni az ülésen . Harry és Nick ruhája vérfoltos volt ahogy az enyém is.
- Jól vagy? - kérdezte Nick mire csak a fejemet ráztam
- Meghaltak? - kérdeztem  és felhúztam a térdeimet a mellkasomhoz.
- A főnököt kivéve mindenki. - közölte Harry és a visszapillantón át rám nézett.
- A pasi...akit lelőttem...azt mondta ők ölték meg a szüleimet..- nehezemre esett kimondani a szavakat. Néma csend honolt a kocsimban a kérdésem után.
- Mondjatok valamit! - keltem ki magamból és újra sírni kezdtem.
- Brooklyn meg kell hogy nyugodj , otthon mindent elmagyarázok..- közölte velem Nick és mintha mi sem történt volna rádiót hallgatva hazamentünk. Harry és Nick sietősen pakolni kezdték a ruháimat és Harry ruháit.
- Mit csináltok?
- El kell mennetek Brooklyn , menjetek amilyen messze csak tudtok mert ha itt maradtok meg fog találni és megöl.
- Nick nem értek semmit! Odaadtad neki a pénzt nem?! Akkor miért csinálja ezt?!
- Ez már rég nem a pénzről szól Brook. Ezt nem értheted!
- Nem !? Akkor légyszíves magyarázd el drágalátos nagybátyám! - ahogy elhagyta a számat ez a mondat Nick abbahagyta a pakolást és kiestek a kezéből a ruháim.
- Ezt honnan tudod?!
- Honnan tudom!? Engem inkább az érdekel hogy miért nem mondtad el! És mit jelentsen az a mondat hogy ők ölték meg a szüleimet!? Lezuhantak egy repülővel! - észre sem vettem hogy kiabálok.
- Brooklyn meg kell hogy nyugodj ígérem mindent elmondok útközben. - Harry a keze közé fogta az arcomat és mélyen a szemembe nézett.
- Mi az hogy te? Te tudsz mindent?!
- Harry nekem dolgozik mindent tud ami velem kapcsolatos. - válaszolta Nick mire csak a fejemet ráztam.
- Van valami az életemben ami nem hazugság? - kérdeztem és a fürdőbe rohantam. Megrémisztett a látványom , a hajam zilált volt a vér már megszáradt a ruhámon és az arcom a kezeimmel és a lábaimmal együtt sáros volt. Levettem magamról a ruhát és beálltam a zuhany alá.
- Brooklyn ez nem a legalkalmasabb időpont a fürdésre! - dörömbölt be az ajtón de nem érdekelt , ma megöltem egy embert az én életemnek már mindegy. Felvettem egy tiszta szettet és a hajamat hagytam magamtól megszáradni.
Amikor lesétáltam a nappaliba a ruháink már bőröndökben sorakoztak . A fiuk a kanapén ültek és láthatóan valami terven dolgoztak.
- Menjetek , amíg ti távol lesztek és megoldom a problémát. Mindent megteszek hogy semmi bajod ne essen. - ölelt át Nick , viszonoztam ölelését és komolyan aggódtam miatta.
- Ha meghalsz már nem lesz senkim. - néztem fel arcára
- Nem fogok meghalni. - mondta és egy puszit nyomott a homlokomra. Bepakoltunk a kocsiba és útnak indultunk.
- Hova szeretnél menni? - kérdezte Harry miközben feltekertem a fűtést hogy megszáradjon a hajam.
- Miamiba..- mondtam és sejtelmesen mosolyogtam mire ő is elmosolyodott és csak rázta a fejét. Tudja miért megyünk oda..mert ismer. Pár perc múlva belekezdett az elkerülhetetlenbe , az igazságba.
- A pasas a temetőben..igazat mondott. A szüleid nem balesetben haltak meg , a repülő nem véletlenül zuhant le. Ki volt tervelve az egész. Apád Nick testvére volt..és olyan dologba keveredtek bele amibe nem kellett volna. Olyan emberrel kötöttek üzletet aki maga jelentette a halált. Az üzlet nem jött össze és a pasas Dreser rengeteg pénzt vesztett amiért apádat és Nicket okolta. Évek óta tart ez a dolog és ha Nick a világ összes pénzét odaadná Dresernek az sem lenn neki elég. Dreser csődbe ment , az utcára került és bosszúszomjas.
- Tehát ha jól értem , Dreser megölte a szüleimet , és Nicket is tönkre akarja tenni.
- Azzal hogy megöli a szeretteit..- fejezte be helyettem a mondatot Harry.
- Tehát én vagyok a következő..



2 megjegyzés:

  1. Na Ajida bepótoltam a lemaradásom és végigolvastam :) *.* <3
    Hogy merted így abba hagyni?? hm? hm? :"D

    VálaszTörlés
  2. Te sem.vagy könyörületesebb!!! Gyorsan rakd fel a 4.részt!! :D

    VálaszTörlés