2015. július 22., szerda

19.fejezet

Volt egy elvem , hogy nem leszek trófea. Most is az az elvem csak teljesen máshogyan. Nem leszek trófea mert elérem hogy én legyek a egyetlen nő Harry életében. Na most vissza a valóságba , tegnap konkrétan kosarat kaptam vagyis nem tudom hogy nevezzem azt hogy kaptam a homlokomra egy puszit és a kanapén aludt amikor konkrétan felkínálkoztam neki. Igen..ez kosár.Egyike azoknak a pillanatoknak amikor szarul jövök ki , mint múltkor a fürdőben. Arra visszagondolni is rossz , felöltöztem és lementem megnézni , hogy Harry alszik-e még , de nem volt a kanapén.

 Vártam hogy felbukkanjon Niall vagy Zayn vagy valaki idegen de semmi. Aztán bementem a konyhába és megnyugodtam amikor megláttam Harryt a tűzhely mellett fülhallgatóval a fülében. Mögé osontam és ráugrottam a hátára de valahogy nem sikerült így az egyik oldalán lógtam csak és szerencsétlenségemre Harry kissé megijedt és lendületből megfordult így én a konyhapultnak vágódtam.
- Jézusom Brooklyn! te meg mi a faszt csinálsz?! - húzott fel a földről míg én folyamatosan a derekamat fogtam mert olyan szinten fájt hogy azt nem lehet elmondani.
- Csak felakartam ugrani a hátadra...- mondtam és hasra dőltem a kanapén amíg Harry elment jégért.
- Húzd lejjebb a gatyád.
- Harry ez magasított derekú nem tudom lejjebb húzni.
- Akkor vedd le! - vonakodva és rohadt fájdalmasan levettem a nadrágomat és visszahelyezkedtem a kanapéra.
- Bassza meg..ez nagyon ronda..
- Ne mondj semmit csak csináld. - összeszorítottam a szemem és Harry rárakta a jeget mire én hatalmasat sikítottam. Nem tudtam hogy a hideg rosszabb vagy a fájdalom.
- Ezt jól megcsináltad...Nem tudtál volna csak úgy odajönni és megölelni?
- Most engem hibáztatsz?! - ebből veszekedést kreáltunk és akkor sem hagytuk abba amikor Zayn belépett a ajtón.
- Skacok a kocsiban hallottuk ahogy veszekedtek. Szar volt a szex vagy mi a bajotok?! - ahogy megszólalt mi elhallgattunk és Harry bevonult a konyhába.
- Szóval nem volt szex. Értem a problémát esetleg segíthetek valamiben? - kacsintott rám és ahogy belegondoltam hogy mi hárman.. felkavarodott a gyomrom.
- Zayn fejezd be! Undorító vagy! - nyögtem fel a fájdalomtól ahogy próbáltam felülni.
- Szexi a bugyid de ajánlom hogy inkább maradj fekve.
- Zayn beverem a pofádat ha meghallok még egy ilyen megjegyzést. - jött ki Harry és kicserélte a jégakukat és adott fájdalomcsillapítót.
- Amúgy minek jöttél ? - kérdeztem de válasz helyett Melody és Nina léptek be a házba.
- Veled meg mi történt?- kérdezte egyből Melody és leült mellém. Elmondtam nekik a fájdalmas élményemet és ahogy megjött Niall kezdtem furán érezni magam hogy csak egy tangában fekszem a kanapén. Később kiderült hogy azért van itt mindenki mert zárva van a bár és senkinek sincsen jobb dolga. Nick ma hajnalban utazott el hogy megadja a pénz másik felét is , reménykedünk abban hogy ezután leszállnak rólam és élhetem tovább az életem anélkül hogy halálfélelmem lenne minden percben. Miután megfagyott a derekam bementem a fürdőbe s megnéztem a tükörben , nagyon piros volt és lila is.
- Nagyon fáj? - bukkant fel mögöttem Harry.
- Eléggé ahhoz hogy fájjon a járás.
- Bocsánat..- vele szembe fordultam és értetlen arckifejezéssel fürkésztem.
- te mos bocsánatot kérsz tőlem az én balfaszságom miatt?- döbbentem le
- Én hajítottalak neki a pultnak.
- De nem volt szándékos. - végigsimítottam az arcán és meggyőztem arról hogy jól vagyok és lefelé indultunk.
- Brook! Mielőtt lemész vegyél fel valami hosszút! - bólintottam és a szoba felé vettem a irányt. Csak tudnám mit vegyek fel , nadrágot biztos nem mert ha hozzá ér a derekamhoz megbolondulok. Így hosszas gondolkozás után felvettem Harry egyik pólóját , mindent takar és bősége miatt nem ér hozzá a derekamhoz annyira , tökéletes. A skacok délutánig itt dekkoltak amikor kicsit inni támadt kedvük.
- Igyunk már valamit! - siránkozott Nina
- Menjünk a bárba ott van elég pia. - folytatta Zayn
- Nem fogok betörni a bárba. - Melody élesen szólt hozzájuk és kioktatta őket hogy mekkora baromság lenne. Elgondolkodtam...
- Az betörésnek számít ha kulccsal megyünk be? - kérdeztem mire mindenki felém kapta a fejét.
- Brooklyn én téged annyira imádlak.- monda Nina és már indult is ki a kocsihoz. Megkerestem a Red kulcsait és magamra erőltettem egy cicanadrágot. Nem akartunk 2 kocsival menni így Nina és Melody összevesztek hogy melyikőjük üljön az egyik srác ölébe.
- Probléma megoldva! Niall vagy Zayn vezet Brooklyn meg beleül Harry ölébe.
- Az felejtős!
- Egy ágyban alszol vele , 2 hetente "véletlenül" lesmároljátok egymást de nem ülsz az ölébe? - vágta a fejemhez Nina a tényt.
- Melody meg lefeküdt Zaynnel! Nem egyszer! - szálltam vitába
- Pontosan! Azt akarod hogy megdugják egymást a hátsó ülésen? - mutogatott Zaynre és Melodyra és erre már nem tudtam rákontrázni. Borzalmas volt minden egyes másodperc a bárig , nem tudtam hogyan üljek mert mindenhogyan fájt a derekam és emiatt Harry is állandóan fészkelődött. A bárba érve kellemes emlékek jöttek felszínre. Mennyire imádtam itt dolgozni. Beálltam a pult mögé és már bontottam is a söröket és kevertem a koktélokat. Mel bekapcsolta a zenét és a hangfalakat is miközben a fiuk sörrel a kezükben hátramentek biliárdozni. Én viszont leragadtam a pultban és egyre többször pillantottam fel a családi képünkre majd megfordultam , hátammal a pultnak támaszkodtam és végigmértem minden egyes részletét. 14 éves voltam amikor ez a kép készült. Leakasztottam a falról és közelebbről is megnéztem , anya és apa olyan boldogok voltak..és mi is. Ahogy a keret hátulját tapogattam észre vettem hogy a egyik szélénél kicsit kidudorodik. Óvatosan szétszedtem a keretet és egy levelet találtam benne.

*Drága Nick!
Nagyon régen nem találkoztunk így gondoltam megleplek egy apró kis ajándékkal. Nagyon hiányzol nekünk és remélem a közeljövőben ellátogatsz hozzánk.
Ölel és puszil :
                      Öcséd Franklin felesége Annabell *

A pohár kiesett a kezemből és muszáj volt megkapaszkodnom a pultban nehogy összeessek. Ez nem lehetséges , ez nem . Még hogy apa jóbarátja... a bátyja volt! Éveken át hazudott nekünk?! Nem ez nem történhet meg...Lekaptam egy üveg whiskyt a polcról és meghúztam. Így már érthet Nick miért viselkedett mindig így velünk , mintha a apánk lenne. És a is..apánk helyett apánk volt a elmúlt években..de képtelen volt elmondani a igazságot.Mindvégig azt hittük hogy minden családtagunk meghalt , hogy egyedül maradunk. Már jó 10 perce lent ültem a földön és csak néztem a képet közben meg csak ittam és ittam és már félig üres volt a üvegem amikor Harrynek feltűnt a hiányom és odajött hozzám.
- Bébi , nem lesz sok a fájdalomcsillapító? - kérdezte és kivette a kezemből az üveget és leült mellém.
- Ha kiderülne hogy van egy nagybátyád te mit tennél?
- Valószínűleg leszarnám de ha más lenne a helyemben biztosan felkeresné és megakarná ismerni.
- És ha ismernéd csak  nem tudnád hogy mindvégig ő volt az?
- Mire akarsz kilyukadni Brooklyn? - a kezébe nyomtam a képet a levéllel együtt. Gyorsan végigolvasta majd a képre szegezte a tekintetét.
- Annabell a te?
- Az édesanyám volt..- fejeztem be helyette a mondatot és visszavettem a piámat és nagyot kortyoltam belőle.
- És Nick a nagybátyám . -folytattam a gondolatmenetet.
- Eljössz velem holnap a temetőbe?
- Persze miért?
- Mert holnap lesz 4 éve hogy anyáék  meghaltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése